fbpx

5 kilo kwijt in 30 dagen

Waar staan we voor

De beste
investering is
die in jezelf

Het enige programma dat gezond eten, rustig ademen en bewegen combineert. Wanneer start jij?

Met een combinatie van goed eten, slim sporten en diepe ontspanning (ja echt, dat is óók belangrijk) lukt het zeker om af te vallen.

Hongerlijden, calorieën tellen en strenge diëten werken niet.

Vraag jezelf af: waarom ben ik wat kilo’s te zwaar?

Vermoedelijk door een combinatie van verkeerde voeding, een ontregelde ademhaling én onvoldoende beweging. Je hebt nu 500 gram glycogeen in je lichaam en waarschijnlijk tussen de 15 en 25 kilo aan vetvoorraden.

In dertig dagen gaan we je leren om 5 kilo vet in te zetten als brandstof.

Je leert je lijf kennen. Je leert hoe je lichaam reageert op stress (en welke invloed dat heeft op je gewicht) en je leert je vetvoorraden als brandstof te gebruiken tijdens het sporten.

Je leert wat je zo vaak kunt eten als je wilt en je leert hoe vaak je een reep chocola kunt eten.

Het programma

 

  • Geen wetenschappelijk jargon, wel wetenschappelijk onderbouwd
  • Dagelijks tips en motiverende filmpjes
  • Trainingsschema’s (ook voor beginners)
  • Je bepaalt zelf wanneer je begint
  • Levenslang toegang tot het online programma
  • Jarenlange ervaring, duizenden mensen gingen je voor
  • Een zetje om je overtollige kilo’s écht kwijt te raken
  • Niet alleen afvallen, ook meer energie
  • Inclusief e-book met heerlijke en gezonde recepten
  • Inclusief het e-book “Verademing” (t.w.v. 9,99 euro)
  • Inclusief het e-book “De Hardlooprevolutie” (t.w.v. 9,99 euro)

 

Je leert in 30 dagen welke gezonde voeding goed bij je past. Je mindert met koolhydraten (zonder te doen alsof koolhydraten vergif zijn). Je eet gezonde vetten en voldoende eiwitten. Veel groenten en weinig geraffineerde suikers. Met weekmenu’s, tips en recepten.

 

Door stress maak je cortisol en adrenaline aan. Deze hormonen hebben direct invloed op je verbranding en (dus) ook op je behoefte aan suiker. In ons 30 dagen programma leer je behalve gezond eten ook een ademhalingsoefening om te ontspannen als het jou uitkomt. Goed voor je slaap en goed tegen suikerbehoefte.

 

Begin je met hardlopen? Dan heeft het programma opbouwende schema’s voor je en nemen we je bij de hand met je trainingen. Loop je al hard? Dan hebben we ook schema’s voor langere afstanden (bijvoorbeeld 10K of halve marathon). Een sportdoel helpt om je goede gewoontes vast te houden en te bruisen van de energie. Is hardlopen niet jouw ding? Er zijn genoeg andere mogelijkheden om meer in beweging te komen

VITA SHOP